دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. و در ضمن به افاضات جناب مدیراضافه میکنم که برخی از این قوانین با مخالفت هایی در بین اعضا روبرو بوده و هنوز در دست بررسی توسط مجمع تشخیص مصلحت حیتا ( هیتا ) میباشد. پس در صورتی که با مرام نامه مشکلاتی دارید سریعاً صورت مساله را حذف نکنید و در جهت اصلاح بکوشید . :!: :!: :!: :!: :!: :arrow:

    1. کاملا حق با مینجه اینا وحی منزل نیست و هموناییه که تو جلسه تصویب شده و راه برای اصلاحشون بازه.

  2. باران گفت:

    دا لتمبنلمنلمنلمنبمنبلمنبلمنلنای

  3. باران گفت:

    سلام. شرمنده ازمایشی بود.

  4. باران گفت:

    آقای مدیر من میخوام مطلب بنویسم ولی گیج شدم

    1. سلام
      عجیب نیست این مرحله گیج شدن برای همه وجود داشته ، شما رو توصیه میکنم به صبر و دوم ارجاعتون میدم به مطالب زیر
      اینجا و اینجا که البته اولی آپدیت تره
      البته یه روشی هم بود که زمستون توضیح داده بود و الآن پیداش نکردم ، برای برخی دوستان این روش هم موثر بوده!!

  5. ناشناس گفت:

    سلام چون نزدیک عیده من هیچ مطلبی به عیر از این شعر پیدا نکردم مانده تا برف زمین اب شود مانده تا بسته شود این همه وارونه چتر نا تمام است درخت زیر برف است تمنای شنا کردن کاغذ در باد و فروغ تر چشم حشرات طلوع سر غوک از افق درک حیات مانده تا سینی ما پر شود از صحبت سنبوسه عید در هوایی که نه افزایش یک ساقه طنینی دارد ونه اواز پری می رسد از روزن منظومه برف تشنه زمزمه ام مانده تا مرغ سر چینه هذیانی اسفند صدا بردارد پس چه باید بکنم من که در لخت ترین موسم بی چهچه سال تشنه زمزمه ام بهتر ان است که برخیزم رنگ را بردارم روی تنهای خود نقشه مرغی بکشم عیدتان مبارک :gol:

  6. ناشناس گفت:

    <

    "

    سلام چون نزدیک عیده من هیچ مطلبی به عیر از این شعر پیدا نکردم مانده تا برف زمین اب شود مانده تا بسته شود این همه وارونه چتر نا تمام است درخت زیر برف است تمنای شنا کردن کاغذ در باد و فروغ تر چشم حشرات طلوع سر غوک از افق درک حیات مانده تا سینی ما پر شود از صحبت سنبوسه عید در هوایی که نه افزایش یک ساقه طنینی دارد ونه اواز پری می رسد از روزن منظومه برف تشنه زمزمه ام مانده تا مرغ سر چینه هذیانی اسفند صدا بردارد پس چه باید بکنم من که در لخت ترین موسم بی چهچه سال تشنه زمزمه ام بهتر ان است که برخیزم رنگ را بردارم روی تنهای خود نقشه مرغی بکشم عیدتان مبارک <
    /
    ۳

  7. کاروند گفت:

    حیتاییان عزیز
    خسته نباشید
    لطف فرمایید در منوی اصلی واژۀ «مراسمات» را اصلاح کنید. واژۀ مراسم، خودش جمع است و نمی شود جمع الجمع ساخت. پیشنهاد می کنم از ا صطلاح «آیین های رودمعجن» استفاده شود.
    بدرود

    1. با تشکر
      ممنون از دقت نظرتون
      اصلاح شد.

  8. گفت:

    یک مرواریدقشنگ وگرانبهااغلب درصدفی زشت پنهان است گول ظاهر رانبایدخورد

  9. گفت:

    سلام بر همه ی حیتانشینان دقت کردین همه ی مردم از مشکلات زندگی همیشه ناراضی اند :OL: ولی به عقیده ی من ونویسنده موردعلاقم اقای صفارزاده اگرهیچ مشکلی درزندگی به وجود نمی امد زندگی قدری خسته کننده می شد:// این طورنیست مطمئنم شملهم باماموافقین راستی پیشاپیش عیدسعیدفطرم به همه ی شماتبریک میگم قربان شماترنم :SS:

  10. ناشناس گفت:

    سلام به همگی من میخواستم فقط یه خسته نباشید به همه بگم همین….درضمن چرا همتون فقط واسه چیزهایی که هست صحبت میکنید وبلاگ اینجوری خسته کننده میشه کسایی که عضو هستند به نظر من اگه مطالب آموزشی جدید بزارن بد نیست ….وای ببخشید فضولی شد :YY:

  11. چه وبلاگ خنک مزخرفه بی مزه ای خاک توسرادمی که این وبو درست کرد

مرامنامه
دوست عزیز رودمعجنی

با سلام

 

خواهشمند است جهت عضویت در دهکده ی مجاز رودمعجنی ها موارد مندرج در اساسنامه وبلاگ را به دقت مطالعه نموده و در صورتی که تمایل به همکاری با گروه را دارید ملزم به رعایت نکات مندرج در اساسنامه و آیین نامه وبلاگ هستید. بدیهی است موارد مذکور به خاطر حفظ هماهنگی و یکپارچگی در وبلاگ بوده و رعایت آنها از جانب شما نشاندهنده حسن همکاری شماست.

 

۱. اهداف کلی دهکده ی مجازی رودمعجنی هااز این قرار است:

الف :  ایجاد محلی مجازی برای گردهمآیی و تبادل نظر رودمعجنی ها از سراسر ایران
ب : تلاش برای زنده نگه داشتن رسوم، آئین ها و فرهنگ رودمعجنی
ج :  معرفی رودمعجن به  غیر رودمعجنی ها

د :   تلاش برای حل مشکلات روستا

 

۲. هویت واقعی همه نویسندگان باید مشخص باشد.
تذکر : نظر دادن با هر نام و هویتی بلامانع است.
تبصره۱:  آن دسته از نویسندگانی که مایل به استفاده از نام مستعار به همراه هویت ناشناس می باشند، عضویتشان بگونه ای خواهد بود که مطالبشان تا زمان تایید توسط مدیران وبلاگ منتشر نخواهد شد. ضمن اینکه مدیران وبلاگ در تایید و یا ثبت این مطالب اختیار تام خواهند داشت.

۳. احترام به نویسندگان، خوانندگان و مدیران وبلاگ، حفظ روحیه دوستی و رعایت حقوق دیگران، شرط ادامه فعالیت در یک محیط عمومی مجازی مانند حیتا است.

۴. هر کاربر تنها حق انتخاب یک نام کاربری را داشته و در صورت فعالیت یک کاربر با دو نام کاربری مختلف، هر دو اکانت حذف خواهد شد.

۵. از دوستان نویسنده ضمن توجه به اهداف وبلاگ و با توجه به طیف وسیع خوانندگان این رسانه, خواهشمندیم در ارسال مطالب خود نهایت دقت را اعمال نموده و در چهارچوب موضوعات وبلاگ سعی در ارائه مطالب نوشته شده توسط خودتان بنمایید و از کپی کردن مطالب سایر وبلاگ ها یا وب سایتها حتی المقدور خودداری نمایید.

۶. هر یک از نویسندگان در هر روز مجاز به ارسال فقط یک و نهایتا دو مطلب به وبلاگ خواهند بود بنابراین در انتخاب مطالب خود دقت نمایید و یا گزیده ای از مطالب خود را در قالب یک پست ارسال کنید, در صورت ارسال مطالب بیشتر مدیر (یا مدیران) وبلاگ مجاز به تغییر آن مطالب خواهند بود.

۷. ضمن تقویت روحیه انتقادپذیری و دانش پروری حتی المقدور در انتقادهای خود از بردن نام افراد و اشخاص حقیقی اجتناب نموده و انتقادی سازنده همراه با دلیل و مدرک ارائه دهید.

۸. از دوستان خواهشمندم از پستهای کوتاه (حداکثر ۱۰ خط )استفاده نمایند. و برای مطالب طولانی تر از برچسب "ادامه مطلب" استفاده نمایند.

۹. رعایت قوانین فوق برای کلیه کاربرانی که ثبت نام می کنند الزامی است.

این مرامنامه پس از تنظیم اولیه توسط نویسنده وبلاگ، قابل بازبینی ، ویرایش و اصلاح خواهد بود.بنابراین نظر دوستان و مخاطبان در زمینه تکمیل این مرامنامه مغتنم می باشد.

با تشکر از تمامی نویسندگان و خوانندگان محترم وبلاگ

مدیر وبلاگ