شورای مرکزی 4495 روز پیش
بازدید 172 ۹ دیدگاه

تولدش مبارک

پس از چند مورد سوگ از دست دادن همشهریان عزیزمان،  اکنون خوشحالیم که میخواهیم تولدی را در حیتا تبرک بگوییم.

همشهری عزیز و عضو کم پیدای حیتا جناب آقای جواد تقوی ، از طرف تمامی حیتانشینان،  کامل شدن خانواده، اضافه شدن یارانه ، تولد گل پسر عزیزتان را به شما و همسر محترمتان تبریک و تهنیت عرض مینماییم.

امیدواریم با ورود این فرشته کوچولو به جمع شما، زندگیتان سرشار از زیبایی، شادی و شادابی گردد.

نظرات کاربران

با نظرات خود، ما را در ادامه مسیر راهنما باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. علی نجفی گفت:

    البته شما این عبارت«امیدورایم با ورود این فرشته کوچولو به جمع شما زندگیتان سرشار از زیبایی شادی و شادابی گردد» رو زیاد جدی نگیر چون اولا بحث اون به ازاء هر نوزاد یک ملیون تومن کلا منتفی شده و این خودش کلی از شادابی و شادی زندگی ور کم میکنه ثانیا بچه ای که مدام بوی محتویات داخل پوشک بده،شب هم با ونگ ونگ های گاه و بیگاه گند بزنه به خواب و ارامش ادم چیش میخاد به زندگی ادم شادی و شادابی بده؟خوب البته اقا جواد کاریه که شده،کاریشم نمیشه کرد،بچه چیزی نیست که بشه پسش داد بهر حال برای این کوچولو اینده ای درخشان و پر از شادی و برای بازماندگان این کوچو لو صبری جمیل واجری جزیل ارزومندم. :VV:
    جدای از شوخی خیلی خوشحال شدم.بسیار تبریک میگم.برای این تقوی کوچک موفقت و سلامتی ارزو میکنم و امیدوارم اینده ای سپید و درخشان چشم براهش باشه. :gol:
    چقدر عمرا زود میگذره آقا جواد.انگار هنوز دیروز بود که در تب وتاب کنکور بودی و انتخاب رشته و امروز پدر شدی! اقا پیر شدیم یکی بیاد ما رو از پریز بکشه خواهشا!!

  2. به به ٰاقا جواد من هم تبریک میگم
    البته درکت میکنم که چی میکشی :VV: با همه اینها کوچولو شیرینیای خودشو داره
    مثلا یکی از شیرینیهاش نداشتن وقت برای سر زدن به اینترنت و حیتاست
    من هم دختر ۵ ماهه دارم و به همین علته که ناپیدام( قطع شدن اینترنت و خراب شدن سیستم رو هم اضافه کن :YY: )

  3. سلام . درود بر جناب تقوی عزیز. از اینکه یک نفر دیگر به آمار حیتا نشینان و یارانه بگیران اضافه شده خدا را سپاسگزارم و امیدوارم قدمش میارک باشد. و اما دیگر حیتانشینان عزیز اگر در فکر بچه دار شدن هستند. دست نگهدارند چون با این وضعیت سرآزیر شدن کالاهای چینی به بازار در آینده ای نزدیک بچه چینی دو تا پنج ساله به صورت آزمایشی وارد بازار خواهد شد. و بسیاری از مشکلات موجود از قبیل شیر خشک و مای بی بی و غیره از بین خواهد رفت. :SS:

  4. آقا از ما هم تبریک رو قبول کنید . :gol:
    بچه چینی رو ما خریدیم خیلی ( وردار ) نکرد جناب سلیمان. سر سال اول خراب شد . البته باید حقایق رو گفت و نباید یک جانبه نگریست. الحق و الانصاف که تو اون یک سال از دیوار صدا می اومد از این بچه صدا نمی اومد. نصف شب مثل یک انسان فرهیخته پا میشد و چین چون چانگی میکردو خودش می رفت از تو یخچال شیر بر می داشت و می خورد تا مبادا مادرش رو برای شیر بیدار کنه. روزها هم وقتی وسیله ای رو می خواست فقط میگفت چونگ و اصلا وق نمی زد . ما هم اون وسیله رو بهش می دادیم. ولی خوب چه کنیم که عمرش کم بود.

  5. تبریک میگم جواد جان من الآن و از طریق حیتا مطلع شدم، خودت رو که ما با هر ضرب و زوری بود نتونستیم جذب حیتا کنیم ولی امیدوارم پسرت از پشتوانه های حیتا در نسل آینده باشه
    :gol:

  6. پروین مدرسی گفت:

    منم با وجود اینکه نمیشناسمتون ولی همیشه تولد یکی از قشنگترین اتفاقها بوده ومن هم بسیار خوشحال شدم از ورود یه انسان به این دنیای تودرتو .امیدوارم مایه افتخار وسربلندیتون باشه که حتما هست :Y: .
    تبریک میگم.مبارکه :gol: :gol: :gol:

  7. پریسا مدرسی گفت:

    منم به قول خواهرم شما رو نمیشناسم ولی تولد نی نیتون رو بهتون تبریک میگم. جهع سه نفرتون مبارک :gol: :gol: :gol: :gol:

  8. سمانه پایدار گفت:

    تــولــدشــو به شـما تـبریــک مـیــگم. براش آرزوی تــــــــــــــــــمـام خـــــوبــــــی هــــــا رو دارم.
    ((( :gol: :gol: :gol: تولــــــــــــــــــــــــدت مـــــبـــــــارک ســـــــعـــــیـــــــــد کـــــوچـــــولـــــــو:gol: :gol: :gol: ))
    محض اطلاع کسایی که اسم پسر کوچولوی آقای تقوی رو نمیدونن((( :gol: :gol:ســــعــیــــد))) :SS: :H: :VV:

  9. مرادي (نوه ديگه حجي مراد گفت:

    ما که تلفنی و حضوری تبریک گفتیم . از حیتا هم تبریک میگیم تا محکم کاری بشه. :gol:
    راستی بهتر بود اسمش مناسبتی انتخاب میکردی . مثلا به مناسبت تولد در با ماه شعبان ، شعبانش میکردی یا بخاطر تقارن با ایام برات ، برات ا.. میذاشتی . این یکی خیلی خوب بود چون با مرحوم برات ا.. قوم و خویش هم بودی . :U: