مجتبی عبدالهی 4533 روز پیش
بازدید 185 ۱۵ دیدگاه

بزرگ ترین سفره حیتاییون( تکمیلی)

اینکه این  روزها دوستان  درگیر درس و پایان نامه و…. هستند و کمی کمتر وقت میکنند مطلب ثبت کنند دلیلی میشه برای  اینکه که عکس نه چندان با کیفیت رو مجبور میشیم در سایت قرار بدیم و عناوین ((طولانی ترین سفره رودمعجن )) و (( بیشترین اعضای حیتا  بر سر یک سفره )) و (( عکس هوایی از سفره حیتاییون )) رو بر آن بار می کنیم . پس دوستان سعی کنند کمتر به امور زندگی پرداخته و مطلب ثبت کنند .

نظرات کاربران

با نظرات خود، ما را در ادامه مسیر راهنما باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلیمان استوار گفت:

    بنام خدا / سلام جناب عبدالهی عزیز هر سه تا عکس از یک زاویه و با فاصله زیاد گرفته شده و به نظر میرسد منظور نشان دادن جمعیت انبوه قوم و خویشان بوده است و امید وارم این صمیمیت مستدام باشد. واما در خصوص اینکه نوشته اید همه در گیر پایان نامه و غیره هستند و مطلب کم درج میشود به شما عرض کنم نوشتن مقاله و درج در هفته نامه لوموند پاریس و یا در تایم لندن آسان تر است تا موافقت مسئولین حیتا برای درج مطلب چون نزدیک به چهل روز است مطلبی نوشته ام هنوز از فیلتر عبور نکرده و حداقل اعلام نکرده اند علت عدم درج آن چیست ؟ حال به نظر میرسد کسانی دیگر هم به همین مشکل دست به گریبانند. هر چند امیدوارم اینگونه نباشد. از اینکه شما را سنگ صبور خودم قرار داده ام مرا ببخشید :gol:

    1. جناب سرکار استوار گرامی حق با شماست . از یک زاویه هستند. در این خصوص عکس های نزدیکی هم گرفته شد اما فقط جهت عنوان دهان پر کن بزرگ ترین سفره حیتاییون این عکس ها درج شد که بیش از بیست عضو حیتا در آن حاضر بودند .
      در خصوص مطلب حضرتعالی : طبق تصمیم شورای مرکزی جهت جلوگیری از ناهماهنگی ها تایید مطالب هر ماه به عهده یک شخص گذاشته شده است . ماه اردیبهشت خانم عبدالهی و این ماه خانم مرادی قبول زحمت کردند . در ماه پیش مطلب حضرتعالی مورد تایید قرار نگرفت و با دیگر اعضا هم مشورت شد . علت آن حتما از طریق پیام کوتاه اطلاع رسانی خواهد شد . منتظر مطالب بعدی شما هستیم.

  2. نجمه عبداللهی گفت:

    سلام علیکم مجتبی خان. این سه تا عکس تقریبا هر سه تاییش یه مدله و فکر میکنم یکیش رو هم میذاشتین کفایت میکرد و اینقدر فاصله زیاده که اعضای حیتایی که چه عرض کنم اعضای غیر حیتایی هم توی این عکس مشخص نیستند :VV: فکر میکنم عکسهای نزدیکتری هم از این سفره گرفته شد چرا اونارو نذاشتین :soot: . به هرحال خدا قوت :gol: :gol:

    1. سلام . بالاخره باید مطلبی سراسر ایراد وجود داشته باشه که داد اعضا در بیاد و بفهیمیم که همه هستن اما صداشون در نمیاد . آدم یاد مجله های قدیمی میفتاد . ۲ تا عکس میذاشتن و میگفتن که هر کس تونست ۲۰ تا اختلاف پیدا کنه جایزه داره . اما صد حیف که احدی در این مسابقات جایزه ای نمیگرفت. عکس های نزدیک تر رو گفتم شاید مورد اعتراض قرار بگیره.

  3. پروین مدرسی گفت:

    سلام جناب عبدالهی من که از عکستون خوشم اومد جالب بود مخصوصا طویل بودن عکس جالبتر بود .طول سفره رو هم اگه مینوشتین یا تعداد نفراتی که بر سر سفره هستند بهتر بود. بهرحال زحمت کشیدین. :Y: :gol: :gol:

    1. بالاخره یه نفر پیدا شد یه تعریفی کرد . در این جور مواقع تعریف کردن خیلی به دل میشینه حتی اگه زورکی و در ظاهر باشه . تعداد اعضا هم حدود ۶۵ نفر بود . ممنون

  4. علی نجفی گفت:

    باز تو بعد سالی و ماهی یه مطلب ثبت کردی و برای ما شکت رو ترخ(طرخ)میگیری و میگی «برادران خواهران امورات زندگی را بی خیال شوید و مطلب ثبت کنید!!!» وخ عمو وخه از اینچو گپ مزو کی د تی خته افتضاح و مفتضحت منم.
    خیلی وقت بود که قول انتشار این عکس رو داده بودی و همه لحظه شماری میکردن که کی میخاد این عکس منتشر بشه و اکنون انتظارها به پایان رسید و عکس هوایی از بزرگترین سفره ی حیتا منتشر شد(امرد هوووو)
    جاش بود بگم عالی بود استفاده کردیم :U: :U:
    خدا قوت

    1. نظرت عالی بود استفاده کردیم.
      گاهی اوقات یک پنیر نَبِکارِ گندیده و زرد شده و بی رنگ و رو تمام موش ها رو از سوراخ خای خود بِدَر می کشد . این عکس هم حکم همان پنیر را دارد که تو و محمد رو ظاهر کرد . در وجنات این عکس همین بس . حالا بگذریم از بقیه وجناتش

  5. ا مرد هوووووووووو
    سلام
    بالآخره این اینترنت من وصل شد از امشب دوباره به جمع بیکارهای اینترنتی جامعه اضافه شدم. از حالا گورت گو رفته باید منتظر تغییرات جدید در حیتا باشید هر روز!!
    برای من یکی از عکس ها باز شد ولی فکر کنم بیشتر از یک عکس بودن.
    سفره ای که مو دزونجه نبشوم فایده ندره :BB:
    به نظرم این عکس بیشتر برای کسانی که توی عکس بودن خاطره انگیز هست.

    1. اولا بود و نبودت خیلی توفیری نداشت و احساس نمی شد .
      دوما اگه حتی یک تغییر بدون مصوبه شورا باشه اعدام میشی. این چند مدت میخواستم چند تا تغییر بدم اما صبر کردم بقیه بیان.
      جمله آخرت رو باید با آب طلا نوشت : پ ن پ عکس قرار بوده واسه کسانی که توش نیستن خاطره انگیز باشه . مرد مومن جک گفتی باز
      آخیش خیالم راحت شد . عزیزم چند وقت نبودی بهت گیر بدم الان که اومدی جبران این چند وقت شد .

  6. نوه ديگه حجي مراد گفت:

    میبینم که مکان عکس بزی تنوره پاتوق مرادیا . قربون بزی تنور برم که خشک و خالی بودنش هم اینطور ادمها رو به خودش جذب می کنه :BB: . بنظرم به سبب وجود عموم تونستین وارد آن منطقه شوید واگرنه هر کسی مجوز ورود به آنجا را ندارد
    سفره بزرگی بود اما فکر نکنم به سفره نامق مابرسه برای اثبات میتونیم به نظرسنجی بذاریم
    ضمنا شما هم انگار تو سیاه کردن دستی داری ها
    جالب بود و خداقوت

    1. میینیم که توی ذهنتون یک درصد روشن شده که شاید در حالت های دور از ذهن و در صورتی که اون دو تیم دیگه مساوی بشن و هوا هم خوب باشه و شانس هم با شما یار باشه وهزار احتمال دیگه ، پیروز نظر سنجی میشید . پس بهتره هر چه سریعتر عکسی از سفره نامق خود با تمام متعلقاتش بندازدید تا همون یک درصد هم از رهنتون پاک بشه.
      سیاه کردن بخشی از حیتاست . چون اگر سیاه نکنی ، چنان سیاهت میکنند که نفهمی از کجا سیاه شدی . پس بهتره پیش دستی کنی.

  7. اولا طبق شمارشی که اونجا کردن با بچه ها شدیم ۸۹ نفر دوما عکس های خیلی جالبی از گوریگ گرفتن چرا اونا رو نذاشتین خدا قوت :Y:

  8. سلام مسعود جان . تعداد دقیق نفرات رو من نداشتم . شمارش از روی عکس انجام شد . ممنون که دقیقش رو گفتی . عکس های بازی گوی رییک رو هم من ندارم. هرکس داشت منتشرکنه. البته اون بازی بیش از اینکه یک بازی باشه با کمی تَقَل بیشتر شبیه یک تَقَل بود با کمی بازی . اصلا نمیشد اسمش رو بازی گذاشت :Y:

  9. سلام علیکم؛هر چند حدود ۱۲ ،۱۳ روز از ثبت گزارش میگذرد ولی بیان چند مورد الزامیست_ :BB:
    اول اینکه منبعد اگر به بزیتنور رفتید مواظب باشید خرابی نکنید چون موجب خشم مرادیا میشوید و عواقبش با خودتان است هر چند که حاج محمد علی مرادی هم با شما باشد
    دوم:مرادیا یک مهره قوی بنام حسن اقای مرادی دارند که شما هر چند تلاش نمایید نمیتوانید تفریحی مثل تفریح مرادیا داشته باشید
    سوم:اگه وقت انگورها به این بزه سرسبز سفر نمودید خیلی انگور نخورید چون مجدد با مرادیا طرف میشوید؛
    عکسها عالی بود خسته نباشید