شورای مرکزی 4779 روز پیش
بازدید 154 ۱۰ دیدگاه

تبریک

           جناب اقای محسن روشنی  و سرکار خانم تفنگدار دوم

 اضافه شدن یارانه پرداختی  از سوی دولت به خانواده محترمتان را صمیمانه از سوی تمامی اعضای حیتا تبریک عرض میکنیم. 

و البته دایی شدن مدیر و ولیعهد را از قعر دل تسلیت میگیم.آقا یک کلام بدبخت شدید.دیگه درس و بحث و کتاب تا نخورده و کیبورد برق انداخته و لباس تمیز  و خواب راحت شبانگاهی و …..تا اطلاع ثانوی تعطیل .

نظرات کاربران

با نظرات خود، ما را در ادامه مسیر راهنما باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. زمستان گفت:

    بنده به نوبه ی خود اضافه شدن یک عدد نفوس به ۶میلیاردی و اندی نفوس عالم و یک عدد یارانه بگیر به ۷۰ میلیون اندی یارانه ی بگیر کشور را به کلیه ی نفوس عالم و علی الخصوص سازمان پرداخت یارانه های نقدی(که به دنیا امدن هر نفر به منزله ی گو شدن هرچه بیشتر گور این سازمان میباشد)و در اخر به پدر و مادر و سایر فامیل وابسته تسلیت عرض کرده برای این تازه به دنیا امده اوقات خوش در این دنیا و برای پدر و مادر تازه به دنیا امده صبری جمیل وپولی کثیر ارزومندم.اقا مبارکه کلا.ان شا الله که قره العیون پدر و مادرش باشه

  2. گفت:

    سلام بر تفنگدار دوم عزیز من هم به نوبه خودم تولد این کوچولوی عزیز را به شما و همسر عزیزتان وبه خصوص جناب مدیر تبریک میگویم :gol: :gol: :gol:

  3. آميتيس آميتيس گفت:

    سلام تفنگدار دوم عزیز. قدم نو رسیده کوچولو رو به شما و همسر گرامی و دایی بزرگوارش تبریک میگم و ناگفته نماند که شما دو تفنگدار (تفنگدار سوم ) تو حیتا چه کردین … غوغایی به پا شده تو حیتا. :gol: :H:

  4. ناشناس گفت:

    من هم قدم نو رسیده را به تفنگدار دوم و همسر گرامییشان تبریک میگویم. : :gol این گل تقدیم به کوچولوی نازنین

  5. سلام تفنگدار عزیز تبریک میگم امیدوارم قدمش براتون خیر باشه و تمام زندگیتون سراسر خیر و برکت باشه . امیدورام فرزند عزیزت برات در آینده مایه افتخار و سربلندی باشه. و همچنین به آقای مدیر هم دایی شدن رو تبریک میگم :gol: :gol: :gol: :gol: :gol:

  6. نوه حجی مراد گفت:

    از حمالگی بدبختن اصلا بچاره ین خان دایی مدیرهووووووو

  7. قدم نورسیده مبارک
    مگه من دستم به این مدیر نرسه. چنی ات کنوم کی نفهمی از کوجه چنی رفته ای.
    خاب عمو وخه بیا دگه.

  8. ممنون از نظر لطف دوستان، من هم تبریک میگم بهشون
    امیدوارم در حیتا همیشه بساط تبریک و سور و سات به پا باشه، تا باد چنین بادا…

  9. من هم هرچند دیر ولی بهشون تبریک میگم انشالله کی به داییش نره….

  10. با پوزش از دوستان به دلیل کسالت و گرفتاری های بسیار که عزیزان در جریان هستند ، تازه فرصتی دست داد تا سری به حیتا زده و از خجالت دوستان درآیم، از نظر لطفتان ممنونم و امیدوارم شما نیز حس تلخ و شیرین پدر و مادر شدن را تجربه کنید و اینجاس که تازه در میابیم پدر و مادر های ما چه صبری داشته و چه کشیده اند.