اعضاي قبلي 4798 روز پیش
بازدید 187 ۷ دیدگاه

سقوط و لبخند

همه ی سقوط ها بد نیستند و سقوط سیب هنوز انسان رابالامی برد.

توضیع عادلانه لبخند بزرگ ترین نشانه ی عدالت است.

نظرات کاربران

با نظرات خود، ما را در ادامه مسیر راهنما باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. salam nasim jan ya hamon aghaghiya jomle kotah vali por mohtavaee bod.

  2. سلام
    در اتفاقی نادر و برای اولین بار در حیتا مجبوریم به شما اخطار (زرد) بدیم.
    شما در مدت این یک هفته ای که عضو سایت شدین به جای پرسیدن سعی کردین با سعی و خطا به جواب سئوالهاتون برسین.
    نمونش اینکه شما در این مدت با شش نام مختلف در سایت عضو شدین!! :OO:
    اگه مشکلی با اکانت خودتون دارید راه حلش میتونه یکی از موارد زیر باشه :
    * رمزتون رو فراموش کردین : اگه آدرس ایمیلی که موقع ثبت نام وارد کردین صحیحه کافیه گزینه “رمزتان را گم کرده‌اید؟” در زیر قسمتی که رمزتون رو وارد میکنید بزنید و آدرس ایمیل یا شناسه خودتون رو بزنید. یک ایمیل برای شما میاد که یه لینک توش هست، با کلیک روی اون لینک میتونید یه رمز جدید انتخاب کنید.

    اگه زمان ثبت نام ایمیلتون رو اشتباه وارد کردید میتونید یک ایمیل به آدرس heita88@gmail.com بفرستید تا رمز عبور جدید براتون ارسال بشه.

    * نامی که در سایت برای شما نشون داده میشه رو دوس ندارید(!) : بعد از وارد شدن با شناسه و رمزتون ، زیر همون قسمتی که نوشته ( خاش امَیی … ) “تغییر مشخصات و عکس” رو بزنید ، در قسمت “لقب” هر نامی رو که مایلید وارد کنید.
    قسمت های “نام خانوادگی” و “نام” رو پاک کنید. بعد از قسمت “نمایش عمومی نام” نامی رو که در قسمت “لقب” وارد کردید انتخاب کنید ، در پایان “به روز رسانی شناس نامه” رو بزنید.

    عکستون رو میخواین تغییر بدین: از قسمت “بارگزاری نماد” browse رو بزنید و یه تصویر از کامپیوتر خودتون انتخاب کنید و در پایان “به روز رسانی شناس نامه” رو بزنید.

    مشکل دیگه ای هم اگه هست یا در قسمت “دو کلمه اختلاط” مطرح کنید ، یا با همون آدرس ایمیلی که دادم مطرح کنید.
    این آدرس ها هم هستن :
    منصف : habib_moso@yahoo.com
    ایزد : izadi1989@yahoo.com

    ضمنا، مطالب کوتاه و به اصطلاح پیامکی رو هم میتونید در قسمت نظرات بنویسید، اختصاص دادن یک مطلب برای هر جمله درست نیست.

    پیشاپیش از همکاری شما متشکریم.

  3. محمود فتوحی گفت:

    جناب مدیر
    دست مریزاد. یک نظارت جدی لازم است. که در این یادداشت شما احساس می شود.

    اگر بر سمت و سوی سامانۀ حیتا نظارت نشود به یک سامانۀ همومی تبدیل میشود و جذابیتش برای ما از میان می رود.
    حیتا یک سامانه روستایی است. حیتا ژانر نوین و ویژه‌ای در شبکه جهانی است که می کوشد میان «روستا» یعنی کهن ترین ساختار اجتماعی با پیشروترین قلمرو اجتماعی مدرن یعنی «web» پیوند بر قرار کند.
    مانیفست نانوشتۀ این سامانه «بازنمایی سادگی و صفای روستایی در تارنمای پیچیدۀ جهانی است».
    آنچه ما را بر گرد این تارگاه جمع م کند نگهداشت و تقویت پیوندهای عاطفی ما روستاییان شهرنشین با همدیگر و با خاک زادگاهمان است.
    مامی خواستیم و هنوز می خواهیم «حیتا در نوع خود بااهداف فوق در جامعۀ اینترنتی جایگاه خاص خودرا پیدا کند» و نشان دهد که ما دهاتیها می نویسیم تا ده خود را از انزوای تاریخی، فرهنگی، اقتصادی، بیرون کشیده و به شبکه جهانی پیوندش دهیم
    آنچه در سامانه حیتا ارزش دارد رودمعجن و خصوصیات ریز و درشت اوست. هر چیزی که از اوست و فقط در اوست اینجا مطرح میشود. و گرنه برای بیان نظرهای عمومی و دیدگاههای متفرقه هزاران وبلاگ و وبسایت و صفحه شخصی در فیس بوک و توییتر و گوگل پلاس و … هست.
    دوستان عزیز همت کنید مطالب اگر خصوصی، عاطفی،و … هستند معطوف به روستا و دربارۀ تجربه های زیست روستایی باشند.
    پر گویی مرا به بزرگواری حیتاییان ببخشید.

  4. ایژدف گفت:

    ایقذر کلاس بگذیشته ین که وقتی امه یوم بترسییوم:
    نسیم و پونه و یاس و پاییزان و سهراب سپهری و خزان و قاصدک و آمیتییس و پندار و چغازنبیل و اوووووه
    شماها عنه روزمهجنی ین؟
    اسیماتر عوض کنن: علف خیرس و مینج و شبدر، سبیست و جودنه و …
    مو ایژدفم. ایژدف فقط د باغای روزمجنه فقط روزمهجنیا مشنسنش.
    ایژدف وارد میشود.

  5. نوه ديگه حجي مراد گفت:

    وای نوه عمو هوووووووو. چی خبره ؟ چو ایقذر دسپاچه رفتیی . چند روزه امدی می خوای حیتا رو کن فیکون کنی و از همه چیز سر دربیاری . آرام آرام حرکت کن . اولش گشتی تو قسمتهای مختلف بزن کمی با قوانین و مقررات آشنا بشو بعد مطلب ثبت کن.
    من نفهمیدم که هدفت از اینکه چند بار اسم و رسمتو عوض کردی چیه . ولی معمولا اینجا اونهایی که اسم مستعار دارند برای اینه که شناخته نشوند ولی شما که ابتدا با اسم اصلی خود وارد شدی و بعدش تغییر اسم دادی دیگه همه می دونن که فروغ خانم و کوچه اقاقیا و نسیم همش شما هستی و می شناسنت . پس اگه نمی خوای ناشناخته باشی که با همون اسم خودت بیا ولی اگه می خوای ناشناخته باشی همه این اسمها رو بی خیال شو . و کلا با یک اسم و رسم دیگه وارد شو
    در ضمن یه چیز دیگه توی مطلب قبلیت گفته بودی خیلیها رو نمیشناسی از جمله مرادی رودمعجنی . من هر چی نگا کردم کسی به نام مرادی رودمعجنی نیست . فقط یک عاطفه مرادی رودمعجنی هست که البته فقط اسمش هست و ما هیچوقت وجودش رو احساس نکردیم ولی نکته اینجاست که شما اگر ایشون رو نشناسی که من تو مرادی بودنت شک می کنم . وای وای :H: :MM:

  6. @محمود فتوحی
    با نظرتون موافقم جناب فتوحی
    ما در جلسات حضوری خودمون بارها در این مورد بحث کردیم به نظر من میشه از فرصت بوجود اومده در حیتا بهتر از این استفاده کرد، این دست مطالب نباید غالب محتوای سایت رو در بر بگیرن، شاید در حاشیه پرداختن به آنها گاهی مفید باشه، اما با روند موجود داره از حاشیه به متن میاد. اعضای حیتا باید در این مورد تصمیمات جدی تری بگیرن. نباید فرصت سوزی کنیم.
    این نکته رو هم باید در نظر داشته باشیم که ارتباط مجازی و اشتراک گذاری مطالب با رودمعجنی ها بخشی از نیاز بازدید کنندگان حیتاست، به نظرم باید بسترهای دیگری برای این کار بوجود بیاریم. دوستان باید سعی کنند بعضی از بحث ها رو به سمت ایمیل های گروهی و شبکه های اجتماعی ببرن، امکاناتی که کاملا برای پاسخ دادن به همین نیاز در اینترنت بوجود آمده اند.

  7. با نظر همسایتی های عزیز(محمد-جناب فتوحی-نوه)کاملا موافقم.
    در روزهای آینده اگه خدا بخواد تصمیماتی در این زمینه گرفته خواهد شد.