گروه فنی 4741 روز پیش
بازدید 147 ۱۱ دیدگاه

برنامه کاری گروه فنی

با سلام خدمت دوستان

مدتی بود که صحبت از تغییر ظاهری وبلاگ در جلسات حضوری و همچنین نظرات وبلاگ بود، شاید این میزان تغییرات در طول یک سالی که از شروع فعالیت های حیتا میگذره قابل توجیه نباشه اما باید توجه داشته باشیم که ما کاری رو شروع کردیم بدون هیچ پس زمینه ای از چیزی که قراره در آینده اتفاق بیفته، به مرور سعی کردیم با توجه به پیشرفت کار تغییراتی رو در ظاهر وبلاگ بدیم، حتی زمانی مجبور شدیم از heita.blogfa.com قدیم کوچ کنیم ، در تمام این مدت هر کس من رو میبینه توصیه میکنه که به جای پرداختن به ظاهر بیشتر بر محتوا بیفزایید و هدف ما نیز همین بوده و خواهد بود.

اما بعد از اون شروع ناهماهنگ حالا مطالب کمی سمت و سو گرفته اند و هدفدارتر دنبال میشوند و یکی از مشکلات ما این بود که کسانی که برای بار اول به حیتا می آیند ممکن است نتوانند مطالب موزدنظر خود را پیدا کنند یا کسانی که بازه زمانی بازدیدشان طولانی تر است ممکن است تعدادی از مطالب را از دست بدهند، بنابراین طرح جدید حیتا با مشورت تمامی دوستان ریخته شد و پس از مدتها اکنون به مرحله اجرا در آمده. خواهشی که از شما به عنوان خواننده حیتا داریم این است که اگر پیشنهاد و انتقادی در این زمینه دارید حتما در نظرات خود بیان کنید، هدف ما بهتر شدن شرایط موجود است.اگر لازم است بخشی اضافه شود یا بخشی حذف شود اگر …

ضمن اینکه شیوه نمایش قبلی کماکان حفظ شده و مخاطبان روزانه حیتا میتوانند برای نمایش حالت قدیم از آدرس blog.heita.ir استفاده نمایند. صفحه اصلی حیتا به دسته بندی مطالب پرداخته و مناسب کسانی است که بازه بازدیدهایشان بیشتر از یک هفته است! بنابراین سعی شده در کنار حفظ ظاهر قدیم و ظاهر آشنا برای کاربران روزانه و برآورده کردن توقعات آنها، تغییرات را اعمال کنیم و نیازهای بازدید کنندگان جدید را نیز برآورده کنیم! توصیه ما به دوستان این است که برای دسته بندی آسانتر مطالب حتما زمان نوشتن مطلب متناسب با مطلبتان دسته بندی مناسب را از سمت چپ قسمت نوشتن مطلب انتخاب کنید و انتشار دهید مطلبتان را. اگر دسته بندی مناسب وجود ندارد اعلام کنید تا اضافه شود.

سه بخش جدید نیز به وبلاگ اضافه شده:

*بخش نویسندگان حیتا ، که شامل فهرست نویسندگان به همراه تصویر، تعداد مطالب و دیدگاهها و خلاصه ای از آخرین مطلب منتشر شده توسط آنها آمده است، دوستان اگر تمایل داشته باشند به پیشنهاد خوانندگان حیتا میتوانیم آدرس ایمیل را نیز برای تماس با نویسندگان به این بخش اضافه کنیم.

*بخش آرشیو مطالب که شامل آرشیو تمامی مطالب حیتا به همراه تاریخ انتشار و نویسنده

* بخش لینک های مفید ، با هدف معرفی بخش های فعال و پنهان وبلاگ مانند تکمیل فهرست فارغ التحصیلان و ضرب المثل و … اگر پیشنهادی برای اضافه کردن لینک به این قسمت دارید میتوانید اعلام کنید.


اما کارهای دیگری نیز در اولویت ما قرار دارند که به تدریج اعمال خواهند شد. برنامه کاری ما برای آینده به شرح زیر است:

– تعیین تکلیف لوگوی وبلاگ ( با تشکر از دوستانی که طرح ارسال کرده اند، تمامی این طرح ها جمع آوری شده و بزودی لوگوی نهایی باز هم با نظر شما انتخاب خواهد شد، به دلیل تغییرات ظاهری مدتی به تاخیر افتاده بود )

– تهیه مطالب آموزشی برای استفاده راحتتر از سایت (نحوه عضویت، گذاشتن تصویر در متن، آماده سازی تصاویر برای گذاشتن در اینترنت، …)

– تکمیل و راه اندازی بخشهای فارغ التحصیلان و اصطلاحات، و واگذاری این بخش ها به افراد مسئول

– توسعه گالری عکس حیتا که یکی از محبوبترین بخش های حیتا نیز هست.

– راه اندازی بخش تور مجازی رودمعجن

گروه فنی حیتا ( علی اکبر ایزدی، محمد امیدوار )

نظرات کاربران

با نظرات خود، ما را در ادامه مسیر راهنما باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. رفقا در جریان بشن هروقت ای محمد امیدوار یک چند وقته غیب رفت وقته بیایه کلا سایت ور هم مرزه :VV: :VV:
    توی این دو سه روز گذشته هر وقت اومدم توی سایت محمد هم بود شب و روز هم نمیشناسه بنده خدا خیلی زحمت میکشه واقعا دمش گرم :SS: :SS:
    تغییرات هم فکر میکنم که در کل خوبه و فعلا پیشنهاد خاصی ندارم
    فقط این تور مجازی رو من نفهمیدم که چی هست :X:
    خدا قوت گروه فنی هوووووووووو :gol:

    1. تور مجازی پیشنهاد علی اکبره، قراره یه سری عکس ۳۶۰ درجه :N: پاناروما ( :OO: هَنَنَه ) از جاهای مختلف ده آماده کنیم و بذاریم توی سایت، مثل عکسای مکه و مدینه اگه دیده باشی، به اضافه عکس و خرت و پرتای دیگه! فعلا در مرحله تحقیقاته

  2. زمستان گفت:

    اللهم احفظ مدیر،اللهم اعلی درجه المدیر،اللهم ادخل المدیر فی الجنه،اللهم استمد ظل المدیر فی الراس الحیتا،اللهم العن اول ظالم ظلم حق المدیر و اخر تابع له علی ذالک،الهم اجعلنا من اعوانه و انصاره،اللهم حفظ المدیر و الایزد فی نهایه السلامه،اللهم ادخل الجنه الایزد مع المدیر،اللهم ارزقهم نعمات الکثیره، این از دعا و پاچه خواری اما پیشنهاد:
    اول اینکه کار بسیار خوبی کردی اینکه بلاخره اون شکلی که مد نظر بود کم و بیش پیاده شده فقط یک اشکال کوچیک هست.به نظرم و جود فقط یک مطلب بعنوان مطلب اصلی در وسط صفحه کمه.وسط صفحه چها ر یا پنج تا مطلب اصلی باشه و بقیه در حاشیه باشند گمانم بهتر باشه.فعلا فقط تنها ایراد به نظرم همینه اگه بشه کاری کرد توی وسط صفحه که الان یک مطلبه به جاش چهار پنج تا مطلب باشه بهتره.مکانیسم قرار گرفتن مطالب در وسط صفحه هم میتونه دست خود گروه فنی باشه که مطالب رو بر اساس اهمیتشون :OO: (اینکه معیار اهمیت یک مطلب چی هست باز خودش جای بحث داره)در وسط قرار بده یا در سمت راست.
    در کل طرح خوبی پیاده کردی.دمتان گرم مدیر جان و ایزد خان.حسابی زحمت کشیدین.تو مدیر هر وقت مدت زمان زیادی غایب میشی یه طرحی توطئه ای چیزی داری پیاده میکنی و من هر ان منتظرم کل حیتا منفجر بشه.خدا ایمشاالله سفد بخت روی. ایمشاالله کی نقلی دامیتر باخرم.خدا قوت هووووووو :gol: :gol: :gol: :gol:

    1. بشمار…
      فکر کنم اشتباه برداشت کردی، اون مطلبی که توی صفحه اول می اومد لزوماً آخرین مطلب نبود، آخرین مطلبی بود که در دسته عکس های قدیمی فرستاده شده بود.
      اگه از همون منو بخش های دیگه ، مثل پیشینه رودمعجن ، یا اصطلاحات و گویش یا اخبار رودمعجن رو انتخاب میکردی آخرین مطلب مربوط به اونا رو هم نشون میداد، بدون اینکه از صفحه خارج بشی و دوباره لود بشه. ( خادوم مدنوم که نتنیستوم خوب حلیت کنوم، ولی یک کم وَر بری خه فهمی یی! )

      اما از این پیشنهادت به همراه پیشنهاد نوه دگه چیز جالبی به ذهنم رسید که تا حالا نرسیده بود، و اجرا کردم امیدوارم نظر شما هم برآورده شده باشه. :gol:

  3. اشنا گفت:

    سلام.درادامه دعای زمستان جان امین یارب العالمین :SS: :OG:

  4. نوه ديگه حجي مراد گفت:

    همون دعاهای زمستا را تکرار می کنیم …. امین
    مو دیکجای دگیه هم ورگوفتم . تغییرات خوبه اما نه زیادش . اساساً(با لهجه دکتر افشار) ما خیله با تغییرات سازگارنیستیم .
    ای مرد وخزن . یکدفعه ای همه تغییر ما رو هپکه زیه منه . هر چند وقت یکبار یک پوره تغییره بدن بسه . ای تغییرات ای سری بعضیش خوبه میثل همینکه دسته بندی کردی . اما اینکه فقط یک مطلب را میتونیم توی صفحه اول ببینیم، بد شده . ممکنه در یک روز چند نفر مطلب جدید بذارن . از طرفی توی اون حاشیه سمت راست چون خیلی ریز متوجه مطلب جدید نمی شویم . بنابراین همون قالب قبلی که چند مطلب با خلاصه ای از ان نشون داده می شد خیلی بهتر بود . اگه این قسمت رو مثل قالب قبلی کنید، خیلی بهتر میشه
    خداقوت هوووووو

    1. مگه من با شما شوخی دارم آقا ! (لهجه اون منشیه!) :Y:
      در مورد تغییرات که توضیح دادیم که میشه همون صفحه قبلی رو چه جوری آورد ولی در مورد پیشنهاد ، به این میگن یه پیشنهاد خوب و از روی بررسی ، سعی کردیم پیشنهاد شما و زمستان رو عملی کنیم، توضیحاتی که برای زمستان در مورد دسته بندی ها دادم برای شما هم مفیده .
      فونت مطالب جدید هم بزرگتر شد.

  5. الهم العن المدیر و الایزد و ولعن الله الممهدین له بالتمکین و والنظر برئت ال الله و الیکم و الگروه الفنی والاشیاعهم و مطالبهم و التغییراتهم.الی یوم القیامه
    (چون زمستان دعاتون کرد برای اینکه جو گیر نشید و بدونید این میزها به کسی وفا نکرده )
    در مورد تغییرات باید بگم کارتون واقعا عالی بود. این طحماتی که میکشی در حد تیم ملی شایسته تقدیره. زحماتی بی اجر و مزد که فقط جهت پیشرفت در امور حیتا و هر چه جذاب ترکردن اون هست.
    اینکه عده ای میگن به جای شکل به ماهیت برسید به نظر یک جواب داره و اونم اینه که شکل رو عده ای درست میکنند و محتوا رو عده ای. این مصداق همون حرف اشتباهیه که خیلی وقتا به گوشمون می خوره: مثلا دارن یک محله رو با یک طرحی زیبا میکنند ، مغرضان که رد شوند گویند عده ای از گرسنگی دارن میمیرند و شما دارید اینجا اینکار رو میکنید.
    بعد از اصلاحیه ای که انجام دادی بنظرم خیلی خوب شده و اون نواقص خیلی کوچیک هم رفع شده.همین که بخش اول آخرین مطالب بتشه و حداقل ۳یا ۴ مطلب اخیر رو شامل بشه.
    در کل از اعضای گروه فنی کمال تشکر رو دارم. :SS: :SS: :SS: :SS:

  6. زمستان گفت:

    من الان اومدم و دیدم سه تا مطلب وسط صفحه است و کلی ذوق کردم.از اینکه به پیشنهادات اینجور زود جامه ی عمل میپوشونی سپاسگزارم اینجور مواقع ادم دلش میخواد بغلت کنه و … صلوات بفرست.
    دمت گرم مدیر جان عالی شده.بسیار خیلی یک قُله ممنون :gol: :gol: :gol: :gol: :gol:

  7. صفحه اصلی خیلی خوب شده،موضوع بندی مطالب هم جالبه.دستتون درد نکنه.
    اما چرا قسمت “عکس روز “حدف شده ؟به نظر من جاش توی صفحه اصلی خالیه.
    اگر تاریخ روز هم روی صفحه اصلی درج بشه بد نیست.
    خسته نباشید گروه فنی :SS: :SS: :SS: