شورای مرکزی 4933 روز پیش
بازدید 185 ۱۰ دیدگاه

آینده حیتا

آنچه میخوانید نتایج اولین جلسه شورای مرکزی است. این جلسه به چند شیوه ترکیبی برگذار شد که در نوع خود بی سابقه بود.مقداریش حضوری بود. مقداریش پیامکی بود. مقداریش تلفنی .مقداریش در حین راه رفتن تو خیابون. مقداریش ایمیلی بود . مقداریش هم تو پیش نویس حیتا جهت اصلاح.مدتی هم جهت اظهار نظر دوستان در معرض عموم بود.این مطلب به عنوان اولین مطلب شورای مرکزی ثبت خواهد شد.

 

در چارچوب حیتا دو نوع مطلب قابل تعریف است  : ۱- مطالبی که اعضا شخصی ارسال میکنند. در این نوع مطالب آزادی زیادی وجود دارد تا حدی که یکی از غرب مینویسد و یکی از شرق . البته شمال و جنوب یادتان نرود. حالا با احتساب شمال غربی و جنوب مرکزی دیگه نمیشه سر و تهش رو جمع کرد. خوبی این مطالب این است  که هرکس نظر حیتا رو به سمتی که استعداد ، علاقه و تمایل دارد میکشاند و تا بحال ممنوعیتی در این زمینه وجود نداشته است و اعضا خودشون سعی کنند که خارج نزنند.

۲- مطالبی که خود حیتا باید کم کم به آن سمت حرکت کند و آن هم کار گروهی است.در غیر اینصورت ممکن است به مرور از جنبه رودمعجنی حیتا کمی دور شویم. گروهی که  امکان دارد حتی یک نفر باشد( وقتی کسی غیر از یک نفر تمایل به همکاری در فلان گروه را ندارد ) و یا تعداد زیادی را شامل شود.

 فعالیت های حیتا در قالب  گروه های زیر است :(امکان اضافه و حذف گروه وجود دارد)

۱ – گروه فنی

سرگروه : ایزد – مدیر

۲- گروه یاد یاران

سرگروه : نوه حجی مراد

۳ – گروه مسابقات :

سرگروه :

۴- گروه  اشخاص  ( زندگینامه – مصاحبه – خاطره )

سرگروه: منصف – زمستان

۵- گروه اخبار و گزارش :

سرگروه:

۶- گروه رودمعجن شناسی :

سرگروه: دیشدوو و نوه زارع

 

گروه هایی که دارای سرگروه نیستند تا قبول فعالیت توسط یکی از اعضا توسط شورای مرکزی اداره میشوند.دوستانی که علاقه به عضویت در گروهی دارند اعلام بفرمایند.

برای هر گروه نام کاربری مخصوص به خود تعریف میشود و پسورد انرا فقط اعضای همان گروه خواهند داشت.

 

نظرات کاربران

با نظرات خود، ما را در ادامه مسیر راهنما باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. چند نکته که از قلم افتاده رو عرض کنم:
    – اسامی داده شده پیشنهادی است.
    – هرکس میتواند نظر خود را راجع به کسر یا اضافه کردن گروهی اعلام کند.
    – بنده خودم با گروه پیشنهادی ذکر شده موافقم.
    – دوستانی که فعلا نظری ندارند میتوانند صبر کنند و بعد از تشکیل گرو ها با سرگروه مورد نظر در ارتباط باشند.

  2. نوه زارع گفت:

    بنده کاملا موافثقم
    البته رسالت اطلاع رسانی(جارچی) رو که از طریق تل هماهنگ کردی رو فراموش نکردم و الان دارم از یه یوزر جدید که امروز عضوشون کردم نظر میذارم
    و پیشنهاد میکنم حالا که حث اطلاع رسانی حذف شده همه دوستان این رسالت رو بر عهده بگیرن و از هر فرصتی برای تبلیغ حیتا استفاده کنند

  3. ممنون منصف جان
    من با کلیت متن موافقم فقط در مورد افراد پیشنهادی باید خودشونم نظر بدن.
    اگه کسی میخواد تو گروه خاصی فعالیت کنه که تو لیست نیستش تو قسمت نظرات اعلام کنه.
    از همه اعضای حیتا خواهش میکنیم در این زمینه نظراتشون رو اعلام کنن چون چهارچوب فعالیت حیتا رو در ماه های آینده همین متن مشخص میکنه.
    امیدوارم دوستان بر اهمیت موضوع واقف باشند و ما رو در این راه یاری دهند. اینها تنها نظرات اولیه ماست که با نظرات شما تکمیل تر و پخته تر خواهد شد.

  4. منصف گفت:

    به نوه زارع عزیز : در خصوص بحث تبلیغات باقی اعضا اعتقاد داشتند این کاری است که تک تک اعضا باید انجام بدهند و حاضرین به غایبین برسانند. در ضمن کم کاری شما در حیتا ثبت خواهد شد و آیندگان در مورد شما قضاوت خواهند کرد (اهُک)
    به محمد عزیز:آره افراد پیشنهادی خودشون باید نظرشون رو اعلام کنند.حرفات هم که بیسته بیست بود.

  5. نوه دگه حجي مراد گفت:

    یره هوووووووو . ای شورای مرکزی کیایند کی مو نمشنسم ؟ بنظرم فقط خادت یکیی جناب مدیر . کی از پشه خاد بری مو کار تیار کیرده ؟ آقا مو وقتی ای متن بخوندم بقول جناب زمستان هپکه زیه رفتم . میثل اینای کی شو دخو مرن صحب ورمخزن مبینن حکم ریاست بدستش مدن . مو هم حمالا از همجا به خبر مبینم بری خادم رئیس رفتم خبر ندرم .
    اقا مو اعتراض درم . خدی مو اصلا هماهنگ نرفته . اصلا نمدنم بیید چیگر کنم. مو صد من کار و زندگی ور سرم رخته

    1. این اسامی فقط پیشنهاد بودند و بر طبق اینکه این افراد بیشترین حضور رو داشتند پیشنهاد شدند . کم کم دارم احساس میکنم شاید اگر اسامی رو نمیزدیم بهتر بود. به هر حال هر کس بخواد تو هر گروهی که فک میکنه بهتر میتونه کار کنه اعلم کنه و هر کس از گروه پیشنهادی راضی نیست اعلام کنه.در خصوص شرح وظایف اطلاع رسانی دقیق تر خواهد شد.در ضمن شیرینی ریاست یادتون نره.

  6. علی نجفی علی نجفی گفت:

    منم چون طبعا با اکثریت اونچیزایی که منصف گفته بود موافقت دارم(و قبلا گفتم) لذا نمیخواستم نظر بدم ولی گفتم نظر بدم و اعلام عمومی کنم(امرد وخزن هوو)

  7. منصف گفت:

    .اقعا از نظراتت لذت بردیم مینج عزیز.
    مرد مومن ، بجای کف زدن یه گوشه از کارو بگیر تا زمین نمونه.
    اینکه اسمت رو پیشنهاد ندادم واسه اینه که نمیدونستم تو کدوم بخش فعالیت خواهی کرد.

  8. گفت:

    کار خوبیه,به نظرم این باعث می شه هدف اصلیمون یادمون نره