محمد امیدوار 4217 روز پیش
بازدید 289 ۱۳ دیدگاه

سومین شماره نشریه جار

با سلام خدمت دوستان عزیز

سومین شماره نشریه جار در نوروز ۱۳۹۲ منتشر و در بین رودمعجنی ها توزیع شد. برای دوستانی که به هر دلیل موفق به دریافت نسخه چاپی نشریه نشده اند فایل pdf آن با کیفیت مناسب در ادامه مطلب قرار گرفته است. برای دریافت نسخه چاپی نشریه می توانید به آدرس های درج شده در انتهای نشریه مراجعه نمایید.

ضمیمه این شماره تقویم سال ۱۳۹۲ به همراه سال نمای جلسات دعای ندبه رودمعجنی های مقیم مشهد می باشد.

 دریافت فایل فشرده شده نشریه شماره ۳ جار از (با حجم تقریبی ۱.۵ مگابایت)

jar-3 (2)

نظرات کاربران

با نظرات خود، ما را در ادامه مسیر راهنما باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بنام خدا/ ای نام تو بهترین سر آغاز/ بی نام تو نامه کی کنم باز. درود بر جناب امیدوار عزیز دست شما درد نکند بابت اهدای نشریه جار به اینجانب هر چند که مطالب جار عالی است. و اگر این نشریه را به یک غزل تشبیه کنیم شاه بیت این غزل تصویر روی جلد میباشد که واقعا زیباست. ضمنا اگر صلاح میدانید تصویر صفحه اول سایت را اصلاح کنید به جای رنگ سیاه که در دو طرف همشهریان میباشد از گلهای زیبای بهاری استفاده کنید تا چشم نواز گردد. امیدوارم در سال جدید بیشتر از پارسال شما را زیارت کنیم.ان شاالله. :gol: :gol:

  2. علی نجفی گفت:

    از روزی که طرح روی جلد جار رو دیدم(که خیلی قشتک و به جاو معرکه بود) مدام توی ذهنم میگشتم که ببینم این عکس رو یا مشابهش رو کجا دیدم.این در چوبی قدیمی و اون سجاده ی قرمز که من فکر میکردم سجاده است ولی بعد فهمیدم قالیه. هرچی بیشتر ذهنم رو واکاوی میکردم کمتر به نتیجه میرسیدم ولی آخرش خیلی اتفاقی فهمیدم،خیلی اتفاقی.طرح روی جلد عالی بود،در چوبی قدیمی که به سمت بهار ده باز میشود.دست مریزاد :SS:

  3. ناشناس گفت:

    قشنگ بود مخصوصا تقویم :SS: اولش فکر کردم اضافات تاریخ تولد دوستانه! جالب میشدا :VV:

  4. باسلام خدمت جناب امیدوار عزیز . خیلی زیبا و جالب بود. :SS: :SS:

  5. پروین مدرسی گفت:

    با سلام و مخسته نباشین به همه ی کسانی که زحمت این نشریه رو به دوش میکشن . من نسخه چاپی این نسخه رو خوندم و واقعا لذت بردم . خیلی عالی بود و خیلی زیبا :SS: :SS: . دستتون درد نکنه :gol: :gol: :gol:

  6. از قدیم گفتن با یک دست نمیشه چندتا هندونه رو برداشت از روزی که سردبیر جار شدی دیگه تو حیتا فعالیت نمیکنی کم پیدا شدی و فقط فایل همین نشریه جار رو بعنوان مطلب میزاری نظر هم که اصلا نمیدی به نظرات دوستان هم جواب نمیدی نکنه در پست جدید خبراییه حیتا که صندوقش خالیه بالاخره ….
    ببخشید یادم رفت جار هم کار خوبیه فقط در ویراستاری بیشتر دقت کنین چون اشتباه تایپی در اون دیده میشه به حیتا هم توجه کنین

  7. ناشناس گفت:

    مو هم با نظر جناب استاد موافقم . بنظرم در جار خبرایه هست که از مدیریت حیتا دست وردیشتیی و به جار چسبیدی :BB:

  8. محمدعباسی گفت:

    سلام جناب استاد اگه میشه مث همین ایکن دانلود نشریه دانلود فیلم هم بزارین تا دوستان کلیپ هایی که از رودمعجن دارن رو تو سایت بزارن بقیه بتونن دانلود کنن..من خودم چند تا کلیپ باحال و دیدنی دارم

  9. با سلام به مدیر محترم وتبریک ایام نوروز با کمی تاخیر دستتون درد نکنه نشریه جالبی بود ازطرف خودم وخانواده از همه دوستان که در انتشار کمک کردند اقای نجفی با داستان جالب وخودتون با عکسای بی نظیر وخانم مرادی ورضایی وعبدالهی ودیگر دوستان تشکر وقدر دانی میکنم ارزومند روزهای خوش برای تمامی شما عزیزان خداقوت. :SS: :SS: :SS: :gol:

  10. پریسامدرسی گفت:

    slm.
    manam majaley jaro khundam. kheily khob bod.hamegiton khaste nabashid.

  11. بامرام گفت:

    سلام یک نظر از طرف دوستان تو نشریه جار تاریخ دعای ندبه ها رو زدن اگه میشه تاریخ عروسیارو هم تاپایان سال بزنن خوبه که ما بدونیم کی باید مرخصی بگیریم

  12. به نظر من شماره جدید نشریه کیفیت بسیار بالاتری نسبت به شماره های قبل داشت و بسیار عالی بود :SS: . خدا قوت