امین حاتمی مقدم 4218 روز پیش
بازدید 145 ۱۱ دیدگاه

سلیمان بیک

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت کلیه دوستان

من امین فرزند محمد – محمد فرزند اسماعیل – اسماعیل فرزند سلیمان – سلیمان فرزند خان جان – خان جان فرزند سلیمان بیک

با گذشت زمان اغلب انسان ها اجداد شان را در چند نسل ماقبلشان فراموش میکنند وبه خصوص زندگی امروزی و دغدغه های آن موجب شده است.

که کمتر به اجدادشان فکر کنند وآنان با گذشت روزگار به فراموشی سپرده می شوند غافل از اینکه روزگاری ما هم به فراموشی سپرده خواهیم شد.

پس بیائیم از آنان یادی کنیم تاروزگاری هم  از ما یاد کنند .فعلا همین را میدانم که سلیمان بیک فردی بود که زیر بار ظلم حکومت زمان خودش نرفت او صاحب یک گله گوسفند بود،

بارها با حکومت زمان خودش درگیری مسلحانه داشت وهر وقت برای گرفتن او می آمدن به کوه های دربی می گرخت تا اینکه پس از چند بار درگیری اورا گرفتند وبرای محاکمه به

تربت حیدریه بردند .

در نوشته بعدی چگونگی کشته شدن و محاکمه سلیمان بیک را برایتان شرح خواهم داد.

 

نظرات کاربران

با نظرات خود، ما را در ادامه مسیر راهنما باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بنام خدا/سلام…..و درودی به تعداد تمام کسانیکه لااقل پدر بزرگ خود را میشناسند بر جناب امین حاتمی مقدم. جناب حاتمی از ته دل بر شما درود میفرستم و خدا را سپاسگزارم که در کنار افرادی هستم که اینچنین با غرور از نیاکان خود یاد میکنند و تا چهار نسل قبل از خود را با اسم میشناسند. متاسفانه در سالهای اخیر با وارد شدن به زندگی ماشینی و نفوذ فرهنگ غرب و تجمل گرایی عده زیادی از فرهنگ غنی خود از آداب و رسوم خود از لهجه و زبان شیرین مادری خود آنچنان فاصله گرفته اند که نگو و نپرس.!!! در هر حال از این تلنکر شما خوشحالم و امیدوارم بیشتر از این ما را با نیاکان آشنا کنید :SS: :SS: :SS:

  2. نمکی گفت:

    سلام عجب ابتکارجالبی دستتون دردنکنه :gol:

  3. گفت:

    سلام آقای حاتمی،واقعا خسته نباشید.در این برهه از زمانی که هر کسی فقط به فکر گذران زندگی خودشه اطلاع از زندگی اجداد گذشته نشانه عزت نفس آدمه. خوشحال میشم به زودی ادامه مطلبتونو بخونم. امیدوارم موفق باشین :SS: :gol:

  4. نوه زارع گفت:

    سلام
    به به جناب مهندس امین محمد اسماعیل سیلمو
    من اولین کسی بودم که با انتخاب این اسم سعی کردم یادی از اجدامون در اینجا بکنم
    االبته تا ۳ نسل رو میدونم
    احمد ابن اکبر ابن حسن ابن کربلایی علی

  5. علی نجفی گفت:

    کار نیکویی است برادر امین.بسیار عالیست اگر هر یک از کاربران حیتا بتوانند یک شجره نامه ی خانوادگی هرچند ناقص تهیه کنند به این ترتیب خواهیم دید که اکثر ما در نسل سوم یا چهارم اجدادمان چقدر به هم نزدیک میشویم و از طرفی شاید به طریقی تا حدی بتوانیم به اولین اشخاصی برسیم که وارد این روستا شدند و در اینجا سکنی گزیدند.البته شاید.
    خدا قوت :SS:

  6. جناب امین بن محمد بن اسماعیل بن سلیمان بن خان جان بن سلیمان بیک ما بیصبرانه منتظر وعده داستان کشته شدن و محاکمه سلیمان بیک هستیم . خدا قوت

  7. ناشناس گفت:

    @مجتبی عبدالهی
    باسلام خدمت مجتبی ابن حسین ابن اسماعیل ابن ملا عبد ا… که بقیش رو نمی دونم و حدث میزنم که شما هم نمیدونید روی چشمم در اولین فرصت بعد از پرس وجوی کامل توضیح خواهم داد.

  8. با سلا به اقای حاتمی خیلی جالب بود افرین به شماکه اجدادتونو شناسایی کردیدواقعا جد جسوری داشتید. :SS: :SS: :SS: :gol: خیلی مهیج شد منتظر مطلب بعدیتون هستیم.

  9. سلام . جالب بود . مخصوصا موضوعی که قراره ازش پرده برداری بشه. منتظریم….. :Y: :Y:

  10. اقبالی گفت:

    با سلام به
    جناب حاتمی مقدم اگه اشتباه نکنم شما یکی از شاگردان بنده (البته حالا استاد)در سال ۷۶ بودین پدرتون کارمند بهداری بود فک کنم
    خوشحال شدم اینجا اسمتونو دیدم به همه دوستان سلام برسونین

    1. سلام ودرود فراوان بر استاد عزیزم جناب آقای اقبالی . تاخیر بنده رو پذیرا باشید دیر وقته وارد سایت نشدم چه روزگار خوشی داشتیم با شما و آقای یوسفی .یاد دو چیز افتادم اول فوتبال هایی که با هم بازی میکردیم و دوم شبی که با بچه ها اومدیم خانه شما . دست بوس شما و مشتاق دیدار شما هستیم . لطفا شمارتون رو برام بزارین تا با شما تماس بگیرم .