محمود مدرسی 4380 روز پیش
بازدید 199 ۱۱ دیدگاه

شکایت اهالی رودمعجن از سرتحصیلدار دفتر چهارم

سندی که مشاهده می کنید پاسخ اداره مالیه تربت حیدریه راجع به شکایت اهالی رودمعجن از سرتحصیلدار دفتر چهارم آن اداره می باشد. بدون هیچ توضیحی منتظر و مشتاق مشاهده نظرات اعضای محترم حیتا در این مورد هستم.

نظرات کاربران

با نظرات خود، ما را در ادامه مسیر راهنما باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بنام خدا/ سلام……و درودی به تعداد اسنادی که در منازل اهل حیتا نگهداری میشود از شکایتهایی که از دست مردم فدیهه مظلوم انجام گرفته تا شکایتی که از سر تجصیلدار دفتر چهارم اداره مالیه انجام گرفته و هم اکنون در پیش چشممان چون چراغی روشن میدرخشد. حضور شما جناب مدرسی عزیز عرض کنم از قدیم الایام تا به حال البته حالا با شدت کمتری حق و حفوقات روستائیان پایمال میشده. البته اهالی رودمعجن خوشبختانه چون از نعمت خواندن و نوشتن بهره مند بوده اند تا حدودی از حق خود دفاع میکردند. هر چند که همه ما میدانیم شکایت از زیر مجموعه یک اداره به مافوق همان اداره بدون نتیجه است. در هر حال در سند قبلی هم که جناب عبدالهی منتشر کردند و اهالی رودمعجن از پاسگاه و رئیس دفتر دادگاه شکایت کرده بودند. معلوم میشود مردانی جسور و نترس در دیار حیتا میزیسته اند. و با این بهانه به روح همه آنان درود میفرستیم. و به بازماندگانشان که از میراث آنان نگهداری میکنند از صمیم قلب خدا قوت گفته و درود میفرستیم و با شدت تمام یک کف مرتب میزنیم :SS: :SS: :SS: :SS:

  2. آقا این مردم رودمعجن با همه مشکل داشتن!
    چوپان و سرتحصیلدار و رئیس پاسگاه و …
    این جوری که پیش میره کم کم یه نامه پیدا میشه که از خود شاه شکایت کردن!!!

  3. مهدی یاورنیا گفت:

    **** دمتون گرم تمیز و سالم نگش داشتین ،من که کتاب های خودم رو هم گم می کنم****
    سلام جناب مدرسی.من اهل *تحلیل و بررسی*دعواهای رودمعجنیان قدیم با روستا های مجاور بر سر علف و زمین های چراندن گوسفند ها نیستم :OL: عالی بود بازم دمتون گرم :SS: :SS: :SS: :SS: :SS:

  4. با عرض سلام خدمت اقای مدرسی
    نمیدانم علت چیست که این هم ولایتی های ما همیشه شکست میخوردند و هیچ وقت قانون طرف انها را نداشته و در این شکایت هم بنده خداها متحمل پرداخت جریمه شده اند
    خسته نباشید جالب بود

  5. ناشناس گفت:

    @مهدی یاورنیا
    جناب یاور نیا سند مذکور پس از کلی ویرایش و حذف حاشیه نویسی ها و …. منتشر شده زیاد هم تمیز نگهداری نشده، در تحلیل نهایی تصویر نسخه اصلی منتشر می شود.

  6. علی نجفی گفت:

    تاریخ نامه سال ۱۳۱۳ است(ذی القعده ۱۳۵۲)و جالب اینکه در اون تاریخ از زمین های زراعی مالیات گرفته میشده است که اگر الان خواسته باشن از این زمین ها مالیات بگیرن وا ویلاست.این یک ،دوم اینکه از این نامه یک نتیجه گیری اخلاقی-اقتصادی میشه کرد و اون اینکه هیچ وقت از هیچ اداره ای (مخصوصا اداره ای که اقتصادی باشد و پرونده های قبلی شما هم در آن اداره ی محترم موجود باشد)شکایت نکنید حتر اگر در حقتان اجحاف شد به سه دلیل:
    ۱-قطعا زور یک اداره ی دولتی بیشتر از شماست.چه کاریست که وقتی زورتان به کسی نمیرسد باهاش سرشاخ شوید.بنشینید هرچقدر گفتند مالیات بده بدهیدو زندگیتان را بکنید
    ۱-از آن اداره باید به خودش شکایت کنید که طبعا هیچ کس به ضرر خودش رای نمی دهد مخصوصا اداراتی که کارشان اقتصادی است
    ۲-قطعا شما در گذشته خبط و خطایی داشته اید(منظورم اقتصادی است)پس وقتی که خودتان می دانید خبط و خطائی داشته اید و پرونده ی خبط و خطاهایتان هم در همان اداره موجود است این چه کاریست که اداه ی محترم را بر افروخته کنید ومجبورش کنید پرونده ی اعمالتان را بریزد روی دایره و بدتر از بد شود.
    همانطور که در این سند نشان داده شده نه تنها این شکایت به جایی نرسیده بلکه مشخص شده که حضرات شاکی سال قبل یک مقداری از مالیاتشان را پرداخت نکرده اند که فی الفور باید نسبت به پرداخت ان اقدام کنند.سرکنگبین شکایت از قضا صفرا فزوده است حسابی.این سند ادم را یاد یک بنده خدایی می اندازد که سالها پیش در یک سخنرانی کلی ادم را محکوم کرد که دزدی کرده اند.پرونده های آن بنده خدا را که کشیدند بیرون معلوم کردند!! که خود آن مردک کلی خبط و خطا دارد.گرفتند خودش را در محبس کردند!
    دراز گویی کردم.خدا قوت اقای مدرسی :VV:

  7. محدثه نجفی رودمعجنی گفت:

    :R:

  8. با سلام حضور اقای مدرسی من که واقعا خوشحالم از داشتن همچین اجداد شجاع وجسور وتعجب میکنم از وجود همچین اسنادی در دست حیتاییا واینکه هنوز کم کم داره این اسناد رو میشه .واقعا جالب بود خسته نباشید :SS: :SS: :SS: :gol:

  9. یادمه تو دانشگاه رفته بودیم برای پول خوابگاه اعتراض کردیم که چرا اینقدر ازمون می گیرید بعد که بررسی کردن گفتن ماه های پیش هم شما کم دادید باقیمانده اون رو هم بدید . پس این هم ریشه دار بوده و در خون نیاکان ما ریشه داشته .
    نکته جالبی هم علی گفت که اون زمان از یه چیزایی مالیات میگرفتن که الان کسی فکرش رو هم نمیکنه.
    بسیار سند قابل تامل و جالبی بود . خدا قوت به جناب آقای مدرسی

  10. نجمه عبداللهی گفت:

    خدا قوت جناب مدرسی. نیاکان ما خیلی در پیگیری کارهاشون پر انرژی تر و جسورتر و متحدتر بودند که امروز خیلی کم رنگ شده الان دیگه توی رودمعجن کسی حال این جور کارها رو نداره با توجه به اینکه اون زمان حتی وسیله حمل و نقل هم نبوده پس باید زحمت زیادی واسه پیگیری کشیده باشند . اما امروز حتی با وجود امکانات فراوان کمتر کسی پیگیر اینجور مسایل میشود . :gol: :gol:

  11. پسر اصغر گفت:

    سلام بسیار عالی است برادر مدرسی از این اسناد هرچه دارید رو کنید جالب است . از همین جا به برادر نجفی سلام عرض می کنیم.