مرادي 4461 روز پیش
بازدید 136 ۱۵ دیدگاه

جار

به نام خدا .

دوستان سلام . طاعات و عباداتتان مورد قبول حق انشاءا..

به اطلاع تمامی دوستان و اعضای محترم حیتا می رساند، هیئت مدیره “جامعه رودمعجنی مشهد” در راستای توسعه فعالیتهای فرهنگی و جهت پوشش اخبار و فعالیتهای هیأت مدیره ، فعالیتهای مسجد حضرت ابالفضل العباس(ع)  و نیز دیگر مطالب مرتبط با رودمعجن ، تصمیم به انتشار نشریه ای گرفته است.  با هماهنگیهای صورت گرفته و همت تعدادی ازجوانان و علاقه مندان ، جلساتی برگزار و تصمیماتی اتخاذ  و مقدمات انتشار فراهم شده است .در این خصوص مواردی به اطلاع دوستان می رسد:

۱-   نام نشریه با توجه به رسالت اطلاع رسانی آن ، معادل اصطلاح رودمعجنی “جار” که به همین معنی است و برگرفته از عبارت “جامعه رودمعجنی” می باشد ، به نام جار تصویب شد.

۲-   صاحب امتیاز نشریه هیأت مدیره جامعه رودمعجنی مشهد ، مدیر مسئول آن جناب آقای محمود مدرسی و هیأت تحریریه عمدتاً از اعضا و تعدادی از شورای مرکزی حیتا هستند .

۳-   مخاطبین نشریه ، علاقه مندان به روستای رودمعجن ، رودمعجنی تباران و تمامی کسانی است که نسبت سببی با جامعه رودمعجنی دارند .

۴-   مصوب شد تا از مطالب حیتا در نشریه و از مطالب نشریه در سایت حیتا استفاده شود.  لذا از همه دوستان کسب اجازه می نماییم تا چنانچه نیاز بود، از مطالبشان استفاده کنیم.

۵-   هر کس تمایل به همکاری در هیاًت تحریریه نشریه و یا ارسال مطلب به نشریه را دارد، “جار “مشتاقانه پذیرای اوست. آثار و مطالب دریافتی با نام شما در نشریه ثبت خواهد شد. در این خصوص می توانید ذیل همین مطلب یا در تماس با آقای امیدوار (عضو شورای مرکزی حیتا)  آمادگی خود را اعلام نمایید. سایر راه های ارتباطی نشریه به زودی اعلام خواهد شد.

۶-   نشریه برای توسعه فعالیت های خود و پوشش گسترده تر اخبار از تمامی دوستان در مناطق مختلف، خصوصاً شهر تربت حیدریه و خود روستای رودمعجن دعوت به همکاری می نماید، جار منتظر اعلام آمادگی شماست.

نظرات کاربران

با نظرات خود، ما را در ادامه مسیر راهنما باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. علی نجفی گفت:

    چه اسم با مسما و جالبی برای نشریه انتخاب شده.انتخاب این اسم همراه با لوگوی زیبایی که طراحی شده و عنایت به پیگیری دوستانی که در این کار مشارکت دارند نوید نشریه ای خوب و به سامان را میدهد.امیدورام در این کار پسنیده و به جا موفق باشید. به نظرم همه ی دوستان باید در حد وسع و توانشان به پویایی این نشریه کمک کنند که یقینا همینطور هم خواهد بود.خسته نباشید عرض میکنم خدمت همه ی دست اندر کاران و مجریان نشریه.دست مریزاد و پیشا پیش خدا قوت :SS: .بی صبرانه در انتظار دیدن اولین شماره ی نشریه هستیم.

  2. چه کار جالبی
    دست همه اعضا درد نکنه به نظر من فکر عالی ایه :SS:
    فقط اگر میشه بگین که مطالب نشریه در چه زمینه هایی هست؟

  3. علي نيكوعقيده گفت:

    بسیار کار پسندیده ولازمی بود امیدوارم با جدیت وتوانایی که در اقای مدرسی وجود دارد مطالب پر بار وبا اهمیت در نشریه درج گردد وپیشنهاد می کنم به جهت اینکه کار پس از شروع وانتشار چند شماره تعطیل نشود با کار کارشناسی بیشتر شروع و بصورت فصلنامه باشد ،ضمنا هیئت مدیره جامعه رودمعجنی مشهد چه افرادی هستند مناست است جهت اشنایی بیشتر مخاطبین معرفی شوند با ارزوی توفیق بیشتر

  4. بنام خدا/ سلام / فکر خوبی است . و به قول معروف سالی که نکوست از بهارش پیداست از انتخاب نام ( جار )معلوم میشود کار گردان بی گدار به آب نزده است .حتما هر کاری در زمان شروع با مشکلاتی همراه هست ولی با پشتکاری که از اهالی رودمعجن سراغ دارم غیر ممکن نیست اینجانب هم به عنوان یک سرایدار در خدمت شما هستم. و خبر نگار افتخاری در تربت حیدریه اگر خواسته باشید فی البداهه چند بیتی تقدیم میگردد. سر راه کنار برین منم بیام نار بزنم / سیب سرخ انار سرخ به دامن یار بزنم / حرفای دلم زیاده اینو من به کی بگم / آخه بی انصافیه حرف به دیوار بزنم / میخوام با شما باشم بشینم و صفا کنم / تو برام آواز بخوان منم برات تار بزنم / غصه ها را کم کنیم کمی کنار هم باشیم / یه جایی پیدا بشه منم بیام جار بزنم :SS: :SS: :gol:
    ه

  5. مرادي گفت:

    @علی نجفی

    ممنون علی آقا . ما هم امیدواریم با کمک همه دوستان این کار با موفقیت به پیش رود
    ضمناً با اجازه روی شما حساب ویژه ای کردیم.
    اولین شماره نشریه هم به امید خدا در شبهای قدر به دست همشهریان عزیز خواهد رسید

  6. مرادي گفت:

    @فاطمه لطفی

    تشکر خانم لطفی
    در خصوص مطالب نشریه خدمت شما عرض شود(البته تا جایی که ذهن من یاری میکند): نشریه درقطع A4 و در ۴ برگ (۸ صفحه) به صورت زیر تعریف و ستون بندی شده است
    گزارش اخبار و فعالیتهای مسجد- گزارش اخبار و فعالیتهای روستا- شهداء – طرحهای روستایی- نقد فرهنگی در قالب خاطرات اهالی- تاریخ و پیشینه روستا- موقعیت و جغرافیای روستا- گیاهان دارویی روستا- با شاعران روستا – عکس – نظرات و…

  7. مرادي گفت:

    @علی نیکوعقیده

    جناب نیکوعقیده، با تشکر، پاسخ سئوال شما را بر عهده آقای مدرسی می گذاریم.

  8. مرادي گفت:

    @سلیمان استوار

    ممنون جناب سرکار استوار. نظر لطف شماست. باعث افتخار ماست که شما خبرنگار ما باشید. منتظر اخبار و مطالب شما هستیم

  9. ناشناس گفت:

    کلمه جاردراصل به معنی اعلام کردن خبری یامطلبی باصدای بلندکه همگان آنرابشنوندمیباشدمثلادررودمعجن زمانهای گذشته که بلندگووجودنداشته کسانی بوده اندکه جارچی به آنهامی گفته اندوخبرهای روستاراباصدای بلندجارمیزده اندومردم رامطلع وباخبرمیکردنداین نشریه برگرفته ازهمین کلمه میباشد.اقدام خیلی خوبی است وآنراتحسین میکنم :SS: :SS: :SS:

  10. سلام خداقوت. کار خیلی خوب و ارزنده ای هست انشاالله موفق باشید.
    فقط یه سوال:
    ۱. این نشریه فقط بین مشهدی ها پخش میشه یا تو تربت و رودمعجن هم هست؟
    راستی جامعه ی رودمعجنی ها رو هم اگه معرفی کنید خیلی خوبه.

  11. از همه دوستانی که در این مورد اعلام نظر می نمایند بسیار سپاسگزاری می شود .
    جهت توسعه فعالیتهای هیئت امنای مسجد ابوالفضل عباس(ع)، عنوان هیئت مدیره”جامعه رودمعجنی مشهد” در جلسات این هیئت مطرح و مقدمات تصویب عنوان و اساسنامه آن فراهم گردیده است. بنده بیشتر از این خود را مجاز به ارائه توضیح نمی دانم .در نظراست در اولین شماره نشریه گزارش مفصلی در مصاحبه با جناب حاج آقای رضایی منتشر شود.

  12. پریسا مدرسی گفت:

    ایده جالبی است دستتون درد نکنه. خسته نباشید

  13. نجمه عبداللهی گفت:

    خداقوت جناب مرادی. امیدوارم که هر کس بتونه به نوبه خودش مفید واقع بشه و کاری انجام بدیم واسه نشریه :gol:

  14. سمانه پایدار گفت:

    سـلـــــــــــام خـــــــســه نبـــاشــــین,واقعا ایـده ی جــــالــــبــیــه. :SS: :SS:

  15. پروین مدرسی گفت:

    سلام فکر بسیار جالب ،خردمندانه و بجایی بود به نظر من این کار باید خیلی زودتر از اینها انجام میشد وجای تشکر داره از همه اونهایی که زحمت این نشریه رو کشیدن .به نظر من جامعه رودمعجنی ما آدمهای خوش فکر و خلاق و مبتکر کم نداره.وهمچنین اسم با مسمایی انتخاب شده. موفق و موید باشین.