حسین فتوحی 4607 روز پیش
بازدید 212 ۱۱ دیدگاه

آزمون شخصیت دکتر فیل مک‌گرا


این یک آزمون بسیار جالب است. خود دکتر فیل مک‌گرا(روان‌شناس معروفی که مجری یک برنامه فوق‌العاده پرطرفدار تلویزیونی است) در این آزمون نمره ۵۵ گرفته است. او این آزمون را روی اپرا وینفری، مجری معروف برنامه تلویزیونی، انجام داده که نمره ۳۸ گرفته است.
به ۱۰ سوال ساده زیر پاسخ دهید تا ببینید شما چه نمره‌ای در این آزمون به دست می‌آورید و تفسیر آن چیست.
تذکر مهم: به سوال‌ها براساس آنچه که امروز هستید پاسخ دهید، نه آنچه که در گذشته بوده‌اید.

اینم ادرس سایتش

http://www.ravanyar.com/FunnyTests/personality/DrPhils/default.asp

 

من ۴۵ شدم شما چی

نظرات کاربران

با نظرات خود، ما را در ادامه مسیر راهنما باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. شانس گفت:

    خب که چی الان :OL: :O: این همه خوندیم رسیدیم اخرش تحلیلم زدیم […] شما این را ازروی چه منبعی برداشته بودیت میشه بکین :ZZ: :ZZ: :ZZ: خیلی دوست دارم بدونم :MM:
    [ویرایش شد]

  2. شانس گفت:

    راستی من ۴۰ شدم :ZZ: :ZZ: :ZZ:

  3. من ۲۷ شدم.
    البته فکر نمیکنم نمره بیشتر تو این تست نشانه برتری باشه. هر کسی خصوصیات اخلاقی خودشو داره. حالا کسی مهمتر از اپرا وینفری نبود که مثال بزنین؟!

    ترجمه تستم این بود: شما به چشم دیگران آدمی دقیق، موشکاف و وسواسی هستید.(پس باخروم) آن‌ها شما را به چشم فردی بسیار محتاط، به شدّت دقیق :BB: و با سرعت عمل بسیار پائین می‌بینند.(وابیلا!) اگر کاری را بی‌مقدمه و ناگهانی انجام دهید، باعث تعجب همه خواهد شد. همه انتظار دارند شما همه چیز را به دقت و از زوایای مختلف بررسی کنید و آنگاه درباره‌اش تصمیم بگیرید.(خوب انتظار بی خودی دارن!) این خصیصه را جزو ذات شما می‌انگارند.

    ولی هر چی بود در مورد من درست بود، فکر نمیکردم دقیق باشه، من کلا تو انجام کارهام وسواس زیادی دارم دوست دارم به بهترین شکل انجام بشه در تمام جزئیات حتی اگه هیچ کس غیر از خودم متوجه اون جزئیات نشه.

  4. پاییزان گفت:

    راستش من ۴۳ شدم ولی اصلا هیچ کدوم از خصوصیاتهای من نبود. پس نمیتونه درست باشه فکر میکنم شانسی درست درمیاد. :OL:

  5. زمستان گفت:

    تست جالبی بود اما سوالاش چنتا اشکال داشت.مثلا پرسیده موقع خواب چجوری میخوابید؟اون حالتهایی که در جوابا گفته بود هیچکدوم به من نمیخورد چون ” مو محل خو ایقذر غلت ملاق مزنم که عرق از سر کله ام شور شور منه”.البته تحلیل شخصیت من یک چیز افتضاحی در اومد که من به علت جلوگیری از ابرو ریزی خودم منتشرش نمیکنم اما خلاصه اش این بود.دکتر مک گرا با دست خط خودش برام نوشت:
    “خدایا روی شمار نبینم،خدایا ورتختی موردشوی افتی.اخیر این چه شخصیتیست که شما دارید.شمااز نظر خودتان یک بره ی کر سفد زیبا هستید اما از نظر دیگران یک پیر خر فرتوت هستید که حتی شغالها هم رغبتی به خوردن گوشتش ندارند.شما فوق العاده ایشتوکی هستید.ایلاهم دگورت کنن.شما وقتی که در اینه نگاه میکنید خیال میکنید صورتتان کپی چهره ی تام کروز به انضمام دماغ نیکول کیدمن است اما در حقیقت شما یک رو تفتویه کتل دماغی بیش نیستید.وخ عمو گوم رو ازینچو.با تشکر .دکتر فیل مک گرا”

  6. تست جالبی بود اما دکتر مک گرا با دست خط خودش برام اس ام اس داده که :
    “خدایا رویترنبینم،اخیر این چه شخصیتییه کی تو دری .شمااز نظر خودتان یک بره ی بی آزار هستید اما از نظر دیگران یک پیرقوچ صرق شاخ زن از خود راضی هستید که حتی قصابها هم رغبتی به فروش گوشتتان ندارند.شما فوق العاده بعار وپوس کلفت هستید.ایلاهم ادم روی .شما وقتی که در اینه نگاه میکنید خیال میکنید صورتتان مثل ماه است اما در حقیقت شما یک رو چغندر لبوی قرمزبیش نیستیدکه از … سرخ شده اید .وخ عمو گوم رو ازینچو وازوم مگوم دگه روتر نبنوم .با تشکر .دکتر فیل مک گرا”
    اما عین تحلیل واقعی شما ۴۴ امتیاز کسب کرده‌اید، بنابراین:
    دیگران به شما به چشم آدمی شاداب، سرزنده، جذاب، شوخ، عملگرا و همیشه جالب نگاه می‌کنند.(ب همی هوا باش ) کسی که همیشه در مرکز توجه قرار دارد (ورچپه )امّا در عین حال متعادل و مبادی آداب است.(مشنسنت ) شما همچنین به چشم دیگران فردی مهربان، با ملاحظه و با درک بالا (بدبخت درک )به نظر می‌آیید. کسی که همیشه به آن‌ها دلداری می‌دهد و آن‌ها را کمک می‌کند.(فکرنکنوم)
    تور بخدا کدوش دروسته اس ام اس یا تحلیل

  7. سلام همین اول بگم خیلی نظراته سه بزرگوار بالا جالب بود. کلی خندیدم
    ولی تستش در مورد من اشتباه بود اصلا یه چیز دیگه در اومد البته تاحدودی درست بود. ولی خیلی نه .من ۳۷ شدم

  8. نوه ديگه حجي مراد گفت:

    آقا ای همش دروغه . نمره مو ۴۳ رفت اما تحلیلش عین تحلیل دیشدوو بود .

  9. دوستان :
    فیل عزیز با دیدن تحلیل شخصیت من به وجد آمد.
    او الان پیش من است و داریم در این خصوص بحث و گفتگو میکنیم. قرار شد بعد از این جلسه ای که با هم داریم گزارشش رو در خصوص تحلیل شخصیت منصف به اطلاع همه شما برساند.

  10. دکتر فیل مک‌گرا گفت:

    روتر نبینم ایلاهم! :gol:

  11. یاسمن گفت:

    سلام من شدم ۴۲ خیلی جالب بود